Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем при палене

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Намерих го този "умрял" ТПС.утре ще потърся из моргите в Пловдив,дано намеря.И да попитам след смяната му нужна ли е адаптация и има ли някаква особенност при демонтажа и монтажа ?
    Алфа...всичко друго е компромис!
    http://www.youtube.com/watch?v=Pb1bhrof2PQ
    Алфа Ромео 166 2.0 T.S. -99 - бившата
    Алфа Ромео 166 2.4 JTD face - 2004 - настояща

    Comment


    • #32
      И аз имах абсолютно същия проблем и при мен беше от бензина.Сега слагам само 100 октана от омв и нямам никакъв проблем.

      Comment


      • #33
        Първоначално публикувано от Tasho Покажи съобщение
        Намерих го този "умрял" ТПС.утре ще потърся из моргите в Пловдив,дано намеря.И да попитам след смяната му нужна ли е адаптация и има ли някаква особенност при демонтажа и монтажа ?
        Моят след смяната му направих и почистване на клапата и всичко заспа от раз. Аз го взех 40 лв. втора употреба.

        Поздрави
        Дамян
        алфа ромео 166 2.0 ТС 1998 г.
        алфа ромео 166 2.0 ТС 2003 г.

        Comment


        • #34
          Колега добре е ,че си го взел за 40 лв ,но на мен ми искат от 150 нагоре.Чудя се дали само с почистване на клапата и почистване на самия TPS дали няма да стане.А след сваляне на самия TPS без да се пипа клапата прави ли се адаптация?
          И забелязвам ,че при повторното палене няма проблем - ако и подам рязко газ се изфорсирва,а ако настъпя педала малко иска да гасне пак.Като тръгне няма проблем ,не глъхне нищо - при теб така ли беше?
          Алфа...всичко друго е компромис!
          http://www.youtube.com/watch?v=Pb1bhrof2PQ
          Алфа Ромео 166 2.0 T.S. -99 - бившата
          Алфа Ромео 166 2.4 JTD face - 2004 - настояща

          Comment


          • #35
            Като поработи се оправят нещата. Но за почистването аз се опитах но може би от невнимание оплетох крачетта които се трият по пистите и нямаше оправия. После намерих една лупа и като видях колко са малки направо се отказах да ги оправям но попаднах на работещ ТПС за малко пари и не се замислих въобще. Колегата АСЕНОВ беше писал мисля някъде за почистването на ТПС. Ако се сеща да сподели. Тук в Бургас и аз попадах на подобни оферти и ми казваха че ....ти нов знаеш ли колко струва.....Това е от мен.

            Поздрави
            алфа ромео 166 2.0 ТС 1998 г.
            алфа ромео 166 2.0 ТС 2003 г.

            Comment


            • #36
              Ами засега ще я карам така,дано изпадне нещо.Иначе тук Пловдив имам приятел дето се занимава с авточасти и ми предложи нов за 230 лв.Та на фона на тази цена си мисля,че няма смисъл от втора ръка 150лв.Иначе да като поработи 2-3 мин се оправя ,но и в самото начало няма играене на оборотите - при втория старт 1200 и заспива.При теб играеха ли?
              Алфа...всичко друго е компромис!
              http://www.youtube.com/watch?v=Pb1bhrof2PQ
              Алфа Ромео 166 2.0 T.S. -99 - бившата
              Алфа Ромео 166 2.4 JTD face - 2004 - настояща

              Comment


              • #37
                Най-добре нов. Иначе втора ръка ще си вземете това, което вече имате. Оправянето е за кратко.
                безплатни обяви
                Моята 166

                Comment


                • #38
                  Първоначално публикувано от Tasho Покажи съобщение
                  Ами засега ще я карам така,дано изпадне нещо.Иначе тук Пловдив имам приятел дето се занимава с авточасти и ми предложи нов за 230 лв.Та на фона на тази цена си мисля,че няма смисъл от втора ръка 150лв.Иначе да като поработи 2-3 мин се оправя ,но и в самото начало няма играене на оборотите - при втория старт 1200 и заспива.При теб играеха ли?
                  Провери налягането на бензиновата си помпа......
                  ALFA 166 2.0TS-хубавицата
                  Fiat Ritmo 125TC ABARTH-нека силата на ABARTH бъде с теб
                  PEUGEOT 206 1,4HDI(служебното) егати пауъра
                  Дачия Логан 1.6 power injection-с ГАС

                  Comment


                  • #39
                    Надявам се,че проблема е оправен....но да видим.Първо благодарности на колегата scarface за TPS-а,но още не съм го сложил.
                    Значи вчера ходих при поредния майстор.Казах му за проблема и човека провери за грешки,после изчисти дроселовата клапа,която си беше доста мръсна,направи адаптация.Днес викам да видим какво е станало.Слизам въртя ключа и хоп 1200об/мин натиснах леко педала и о чудо веднага реакция,няма опит за гасне.Тръгвам и натискам педала и всичко ок.Да се надявам засега,че няма да има нужда да слагам другия TPS!
                    Алфа...всичко друго е компромис!
                    http://www.youtube.com/watch?v=Pb1bhrof2PQ
                    Алфа Ромео 166 2.0 T.S. -99 - бившата
                    Алфа Ромео 166 2.4 JTD face - 2004 - настояща

                    Comment


                    • #40
                      А дано.
                      алфа ромео 166 2.0 ТС 1998 г.
                      алфа ромео 166 2.0 ТС 2003 г.

                      Comment


                      • #41
                        Ами дано,вече няколко дена няма ядове с паленето,вървенето.Остана ми втория ТПС ако на някой му трябва да свирка,ще му го дам за същата цена ,която съм го взел.
                        Алфа...всичко друго е компромис!
                        http://www.youtube.com/watch?v=Pb1bhrof2PQ
                        Алфа Ромео 166 2.0 T.S. -99 - бившата
                        Алфа Ромео 166 2.4 JTD face - 2004 - настояща

                        Comment


                        • #42
                          Май трябва да възродя темата пак.След като свърши студеното време моята мила Алфица отново си показа рогцата.Същия проблем при пален.Оборотите падат и гасне.Втори старт няма проблем.Нова ламбда,нов дебитомер....вече не знам.Тествам с Фиат Еку Скан - грешки йок!Дебитомера си мерси доста сериозно количествата въздух доколкото съм чел за него колко трябва да е горе - долу,ламбдата си работи,но проблема си е налице.Тази сутрин като отстъпих от дежурство беше към 10 градуса - запали без ядове.Но по топло ли е от втория път.Не знам вече какво може да е ,мисля си,че е някой "грозен" датчик и шашка цялата история и все си мисля ,че ще е температурния.Понякога като дам на контакт и стрелката се вдига леко над 50 градуса/колата не е работила/ ,врътвам ключа пали и пад на 50.Да пробвам да го сменя ли...или ще е нещо друго?
                          Алфа...всичко друго е компромис!
                          http://www.youtube.com/watch?v=Pb1bhrof2PQ
                          Алфа Ромео 166 2.0 T.S. -99 - бившата
                          Алфа Ромео 166 2.4 JTD face - 2004 - настояща

                          Comment


                          • #43
                            Друго ще да е Обикновено този проблем никога не е от температурния датчик при този мотор.
                            Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                            Comment


                            • #44
                              Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                              Друго ще да е Обикновено този проблем никога не е от температурния датчик при този мотор.
                              кефиш ме...

                              Comment

                              Working...
                              X